کد مطلب : 74779 تاریخ مطلب : 1400/11/25

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در گفتگو با ايرنا : جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزي در شهر اراک با هدف ايجاد تنظيم بازار و کنترل قيمت‌ها آغاز شد.

جشنواره فروش نوروزي اصناف شهر اراک آغاز شد
اراک - ايرنا - رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: جشنواره فروش فوقالعاده نوروزي در شهر اراک با هدف ايجاد تنظيم بازار و کنترل قيمتها آغاز شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، جمشيد زند افزود: بيش از صد واحد صنفي در شهر اراک فروش ويژه خود را آغاز کردهاند و ديگر واحدهاي صنفي براي ثبت نام و حضور در جشنواره فروش فوقالعاده نوروزي استقبال خوبي داشتند.

وي تصريح کرد: محدوديتي براي حضور واحدهاي صنفي در جشنواره فروش ويژه نوروزي وجود ندارد و اصناف ميتوانند در اين جشنواره با ارائه کالاي با کيفيت و قيمت مناسب شرکت کنند.

رييس اتاق اصناف استان مرکزي گفت: اين جشنواره بر اساس مصوبه اتاق اصناف ايران و با همکاري وزارت صنعت با عنوان نمايشگاهي به وسعت ايران شروع شده که تاثير بسزايي در بخش تنظيم بازار پايان سال خواهد داشت.

زند افزود: در جشنواره فروش ويژه نوروزي تمرکز بر فعاليت اتحاديههاي پوشاک، کيف و کفش، قنادان و آجيلفروشان، ميوه و مبلمان است.

وي اظهار داشت: سالهاي گذشته با برگزاري نمايشگاههاي فروش بهاره و پاييزه فرصت کسب و کار و فعاليتهاي اقتصادي تنها براي بخش کوچکي از توليدکنندگان و فروشندگان کالا فراهم ميشد اما امسال با برگزاري نمايشگاهي وسعت ايران اين شانس براي حضور همه واحدهاي صنفي در کشور وجود دارد.

62 هزار صنف مختلف زير نظر 38 اتحاديه صنفي در نقاط مختلف استان مرکزي فعاليت دارند.
نیمتا روزنامه های صبح کشور