کد مطلب : 74631 تاریخ مطلب : 1400/09/20

رئيس اتاق اصناف استان مرکزي: آغاز طرح نظارتي ويژه بازار شب يلدا در اراک/ قيمت مرغ در مرکزي به زير نرخ مصوب رسيد/ هيچ‌گونه کمبودي در کالاهاي اساسي تا پايان سال نداريم

رئيس اتاق اصناف استان مرکزي: آغاز طرح نظارتي ويژه بازار شب يلدا در اراک/ قيمت مرغ در مرکزي به زير نرخ مصوب رسيد/ هيچگونه کمبودي در کالاهاي اساسي تا پايان سال نداريم

زند از آغاز طرح نظارتي ويژه بازار شب يلدا در اراک از امروز خبر داد و گفت: کارشناسان و بازرسان اتاق اصناف در اين ايام بهطور آمادهباش پذيراي انتقادات و شکايتهاي مردمي هستند و بيش از يکصد نفر در سطح استان به طور محسوس و نامحسوس در اين ايام مشغول فعاليت هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مركزي در گفتگو باديار آفتاب؛ در خصوص بازار شب يلدا و آخرين وضعيت نظارت بر بازار گفت: هرساله به مناسبت برخي از ايامي که فروش بالاتر برخي از کالاهاي اساسي را داريم و انگيزه خريد مردم بالا است اتاق اصناف در اين راستا طرح هاي ويژه اي در دستور کار دارد که يکي از اين ايام شب يلدا است.

وي افزود: هرساله تقريبا يک هفته مانده به شب يلدا طرح هاي ويژه اتاق اصناف در دستور کار قرار مي گيرد که امسال اين طرح از روز پنج شنبه هفدهم آذر ماه تا دو روز بعد از شب يلدا ادامه پيدا مي کند و طي دو هفته برنامه هاي ويژه اي در اين راستا داريم.

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مركزي اظهار کرد: اين طرح ويژه بر روي کالاهاي پرمصرف اين ايام اعم از ميوه، آجيل، شيريني و اقلام اساسي انجام مي شود و البته از ساير اقلام و کالاهاي ديگر نيز غافل نخواهيم بود و تمرکز بيشتر نظارت بر اين کالاها است و شماره تلفن چهار رقمي 3820 در اختيار مردم براي انتقال شکايت ها و انتقادات وجود دارد.

وي بيان کرد: کارشناسان و بازرسان اتاق اصناف در اين ايام به طور آماده باش پذيراي انتقادات و شکايت هاي مردمي هستند و بيش از يکصد نفر در سطح استان به طور محسوس و نامحسوس در اين ايام مشغول فعاليت هستند.

زند ادامه داد: در اين ايام کمتر مواردي از گران فروشي را شاهد هستيم و بيشتر گراني کالاها مردم را رنج مي دهد و اميدواريم اين ايام مردم بتوانند لحظات خوبي را در کنار خانواده هايشان سپري کنند و ما هم وظايف خود را به درستي در راستاي نظارت انجام خواهيم داد.

وي اضافه کرد: هيچ گونه کمبودي در خصوص کالاها و اقلام اساسي وغير اساسي تا پايان سال در سطح استان و کشور وجود ندارد و خوشبختانه کالا با کيفيت هاي مختلف در سطح استان و کشور وجود دارد.

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مركزي گفت: خبر خوبي که مي توانيم در خصوص مرغ بگوييم خوشبختانه مرغ در سطح استان مرکزي هم اکنون زير قيمت مصوب دولت در حال فروش است و امروز تا 27 هزار تومان هم در فروشگاه ها فروش رفته و اين در شرايطي انجام شده که قيمت اعلام شده 31 هزار تومان بوده است.

وي خاطر نشان کرد: همچنين مرغ منجمد به اندازه کافي کيلويي 20 هزار تومان در سطح استان وجود دارد و مرغ گرم هم حداکثر با قيمت 29 هزار تومان به فروش مي رسد و زير قيمت مصوب دولت است.
نیمتا روزنامه های صبح کشور