کد مطلب : 74607 تاریخ مطلب : 1400/08/29

پيام تبريک جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج

پيام تبريک جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج

#هفته_بسيج

?? جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي طي پيامي فرارسيدن هفته بسيج را به تمامي بسيجيان سرافراز خصوصا بسيجيان ولايتمدار عرصه اصناف تبريک گفت . متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

?? بسيج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکيل آن را همه مجاهدان از اولين تا آخرين امضاء نمودهاند.امام خميني (ره)

??هفته بسيج، بزرگداشت جانفشاني هايي است که براي سربلندي اين سرزمين صورت گرفته است.

?? در دوره هاي مختلف انقلاب اسلامي ايران، از آغاز تا کنون هرگاه که نيروي وحدت، همدلي و همراهي مردم در مسير مقابله با مشکلات و يا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لايزال الهي نيز پشتيبان آن بود و اوج اين حرکت عظيم، خالص و مردمي که با عشق به ذات باري تعالي و پيروي از رهبر کبير انقلاب اسلامي شکل گرفت در بسيج مردمي مستضعفين ايران اسلامي تجلي پيدا کرد تا با جان خويش از ميهن اسلامي خويش حراست و پاسداري کنند.

?? بسيج دريايي از معاني و مفاهيم عميق معنوي است که ايمان و از خودگذشتگي، شور و شعور و بصيرت را ميتوان در رهروان اين راه الهي و ارزشي ديد، راهي که باعث شد جوانان اين ديار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحميلي سرافرازانه از وطن و ميهن اسلاميشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نيز با تداوم اين مسير الهي، با رهبري داهيانه و مدبرانه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) انقلاب و نظام اسلامي را از گزند و آسيب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامي افتخاراتي که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي تاکنون به دست آورده، سهيم باشند.

?? اينجانب ضمن تبريک هفته گراميداشت بسيج مستضعفين به تمامي بسيجيان بويژه بسيجيان سرافراز و ولايتمدار اصناف استان مرکزي ، پايداري در راه حفظ ارزشها که حاصل رشادتهاي شهدا، جانبازان و آزادگان براي سربلندي ايران اسلامي است را آرزومندم.

جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
نیمتا روزنامه های صبح کشور