کد مطلب : 68956 تاریخ مطلب : 1399/11/21

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن سال 99

اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت دهه مبارک فجر و يوم الله 22 بهمن بيانيه اي را صادر نموده است که متن بيانيه در ذيل آمده است.

اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در آستانه يوم الله 22 بهمن، با صدور بيانيه اي به صورت مجازي از اعضاي خود دعوت به حضور کرد.

يوم الله 22 بهمن ماه روزي است که ولايت پذيري، خودباوري، ظلم ستيزي، مردم سالاري و عدالت خواهي ملت بزرگ ايران به رهبري معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) به بار نشست. دهه فجر در حقيقت مقطع رهايي ملت ايران و نقطه عطف بخشي از تاريخ ماست که گذشته را از آينده جدا کرده است. در طليعه روزهاي درخشان فجر از همه چيز شايسته تر تکريم شهيدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست.
هيات رييسه اتاق اصناف و هيئت مديره هاى اتحاديه هاى صنفى اراک ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري با حضور خودرويي و مجازي در آيين 22 بهمن يک بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي امام راحل وشهداي عظيم الشان انقلاب و همچنين بيعت مجدد با مقام معظم رهبري ابراز خواهيم داشت و از عموم مردم شهيد پرور و آگاه استان بخصوص كسبه و بازاريان دعوت مي نماييم در مراسم چهل و دومين سال پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به صورت مجازي مشارکت نمايد لذا از اعضاي علاقمند درخواست دارد با ورود به سامانه www.bahman99.ir و ثبت نام، نام خانوادگي خود و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه در اين راهپيمايي مجازي شرکت نمايند.
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
@arakasnaf

نیمتا روزنامه های صبح کشور