کد مطلب : 66742 تاریخ مطلب : 1399/09/11

همراهي 95 درصدي صنوف اراک براي عبور از شرايط سخت کرونايي ، 70 درصد صنوف اراک تعطيل هستند

رييس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي: همراهي 95 درصدي صنوف اراک براي عبور از شرايط سخت کرونايي/ 70 درصد صنوف اراک تعطيل هستند

رييس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از همکاري بالاي 95 درصدي صنوف در شهر اراک خبر داد و گفت : با توجه به وضعيت قرمز شهر اراک 70 درصد صنوف اين شهر تعطيل هستند و همکاري خوبي در اجراي مصوبات ستاد کرونا داشتند .

جمشيد زند در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ايران افزود: 30 هزار واحد صنفي در شهر اراک فعال هستند که در حال حاضر 70 درصد اين صنوف تعطيل هستند و مشارکت بسيار خوب صنوف در نهمين روز اجراي طرح محدوديت کرونايي، نشان از همراهي اصناف براي گذر از شرايط سخت کرونايي دارد .

وي تصريح کرد: بر اساس گزارشهاي رسيده، از گشت هاي بازرسي و نظارت اتاق اصناف روند اجراي دستورالعملها و اعمال محدوديتها در همه شهرستانهاي استان مرکزي بسيار چشمگير و قابل توجه است.

زند اظهار کرد: اصناف از ابتداي سال شرايط کاري خوبي نداشتند و برخي از رسته ها مانند تالارهاي پذيرايي بيش از 9 ماه هست که تعطيل هستند و با اين وجود در اجراي مصوبات ستاد کرونا مشارکت بالا داشتند و اصناف نيز انتظار همکاري بيشتر از سوي دولت براي حمايت از کسب و کارها دارند.

رئيس اتاق اصناف اراک تاکيد کرد: بسته هاي حمايتي که از سوي دولت از ابتداي سال ديده شد مطلوب نبود و اميد است شرايط صنوف و وضعيت اقتصادي امروز اصناف ديده شود.

زند افزود: در حال حاضر راه برون رفت از وضعيت کنوني رفتار مسئولانه بهداشتي است و از آنجايي که بدون همراهي مردم هيچگونه محدوديت و پروتکلي به نتيجه نخواهد رسيد، همراهي اصناف و بازاريان در تعطيلي واحدهاي صنفي در اين شرايط سخت اقتصادي و همکاري با ستاد مديريت بيماري کرونا قابل تقدير است .

روابط عمومي اتاق اصناف
نیمتا روزنامه های صبح کشور