کد مطلب : 54747 تاریخ مطلب : 1399/02/02

پيام رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرا رسيدن سالروز تاسيس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

بسم تعالي

رهبر معظم انقلاب

سپاه در تاريخ شناخته شده خود ، يک پديده کم نظير و شايد بي نظير است

در نخستين روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 بنا به فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) به جوانان غيور و انقلابي ايران اسلامي، عده اي از دلسوختگان راستين و پيروان صديق ولايت فقيه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را پي ريزي کردند.

شايد در آن روزهاي نخست که هدف سپاه را پاسداري از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن مطرح مي کردند، تصور نمي رفت که چه مسئوليت سنگين و رسالت خطيري به عهده اين تشکيلات تازه تأسيس خواهد بود؛ اما از آنجا که محرک حضور در اين نهاد مقدس ، خدمت بي شائبه به انقلاب اسلامي و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والاي ولايت فقيه بوده و جملگي به عنوان بازوي توانمند ولايت فقيه، خويشتن را براي هر نوع مأموريت محوله آماده کرده بودند.

اينجانب اين افتخار را دارم که به نيابت از جامعه بزرگ اصناف ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان در سال جهش توليد ،گراميداشت دوم ارديبهشت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از تلاشهاي مجاهدانه سپاهيان ايثارگر در حفظ و استحکام دستاوردهاي معنوي نظام تشکر و قدرداني نمايم و از خداوند منان توفيق روزافزون حضرتعالي و همه خدمتگزاران اين مرز و بوم را در تأمين و مراقبت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي وسربلندي ميهن اسلامي تحت زعامت فرماندهي کل قوا، حضرت آيت ا... امام خامنه اي (مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.

نیمتا روزنامه های صبح کشور