کد مطلب : 54738 تاریخ مطلب : 1399/02/02

اصناف بعد از کادر درمان ايثار کردند و با تعطيلي واحدهاي صنفي خود در پيک فروش از سود مالي گذشتند/دولت بايد به کمک اصناف بيايد

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي : اصناف بعد از کادر درمان ايثار کردند و با تعطيلي واحدهاي صنفي خود در پيک فروش از سود مالي گذشتند/دولت بايد به کمک اصناف بيايد

?رييس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: با همت و درايت اصناف در دوران شيوع ويروس کرونا مشکل تامين کالا را نداشته و نداريم و جا دارد بعد از کادر درمان از اصناف که در اوج فعاليت کسب و کار از سود و سرمايه خود گذشتند و يک ماه واحدهاي صنفي شان را تعطيل کردند تشکر کرد .
?جمشيد زند در گفت و گو با خبرنگار اتاق اصناف ايران افزود: دولت بايد به کمک اصناف بيايد و تاکنون مصوباتي که از سوي دولت در نظر گرفته شده هنوز به مرحله اجرا در نيامده و اصناف در اين مدت با مشکلات زيادي مواجه شده اند که انتظار همراهي از سوي دولت را دارند.

?وي تصريح کرد: از دولت خواستاريم تا مصوباتي براي کارگران صنفي در نظر بگيرد چرا که اصناف در پيک فروش خود يک ماه تعطيل بودند و براي اينکه کارگران اين واحدها دچار آسيب نشوند بايد به اين واحدها اهميت داد .

?زند افزود: اصناف با تمام مشکلات، نهايت همکاري و تعامل را با دولت داشته اند و بازرسان اصناف هميشه در صحنه حاضر بوده و از ابتداي سال نو با وجود تعطيلات نوروز بازرسان اصناف به خدمت رساني مشغول بودند و بازرسان اصناف سربازان هميشه در صحنه حاضر هستند که بايد زحماتشان را قدر دانست.

?رييس اتاق اصناف اراک اظهار کرد: همه صنوف تابع تمامي پروتکل هاي بهداشتي صادره از ستاد ملي مقابله با کرونا عمل کرده اند و با رعايت نکات بهداشتي فعاليت دارند.

? زند تاکيد کرد: به همت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در راستاي فرمايش مقام معظم رهبري و اشاره به جهاد مومنانه بيش از 500 بسته سبد کالا براي قشر کارگران صنفي ، بارفروشان و دستفرشان شهر اراک تهيه شده است که به دست شان برسد ./

نیمتا روزنامه های صبح کشور