کد مطلب : 43268 تاریخ مطلب : 1398/09/24

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از آغاز اجراي طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف ويژه شب يلدا در بازار شهرستان اراک خبر داد.

‍ 20 تيم بازرسي در اراک بر بازار شب يلدا نظارت ميکنند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از آغاز اجراي طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف ويژه شب يلدا در بازار شهرستان اراک خبر داد.

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف ويژه شب يلدا در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزيرات حکومتي و بازرسين اصناف از روز شنبه 23 آذر ماه آغاز شده است.
زند اظهار کرد: اين طرح با حضور 20 تيم در قالب 40 بازرس بصورت محسوس و نا محسوس در اراک آغاز شده و تا 30 آذر ماه ادامه دارد.
وي با اشاره به اينکه اين طرح با هدف کنترل قيمت ها و مقابله با تخلفات احتمالي در عرضه کالاهاي پُرمصرف انجام مي شود، تصريح کرد: تمامي مراکز عرضه کالاهاي اساسي به خصوص واحدهاي عرضه آجيل و تنقلات، ميوه و شيريني فروشي ها کنترل قيمت مي شوند.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي اظهار کرد: تمام واحدهاي صنفي موظف به درج قيمت هاي مصوب بر روي اجناس هستند.
زند با تاکيد بر اينکه در خصوص توزيع اقلام مورد نياز شب يلدا مشکل خاصي در بازار وجود ندارد گفت: پيش بينيهاي لازم انجام شده است و از مردم خواستارم که خريد خود را به روزهاي آخر موکول نکنند.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشي و کم فروشي، مراتب را با شماره استاني 3820 يا دفتر بازرسي و نظارت اتاق اصناف مستقر در خيابان محسني روبروي مسجد حاج تقي خان به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.
شب يلدا ، آخرين شب پاييز و بلندترين شب سال و خريد ميوه و آجيل در اين شب مرسوم است.
انتهاي پيام

نیمتا روزنامه های صبح کشور