کد مطلب : 43166 تاریخ مطلب : 1398/08/25

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي: افزايش قيمت بنزين تأثيري بر قيمت کالاها ندارد/اجراي طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف در بازار

‍ رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي:
افزايش قيمت بنزين تأثيري بر قيمت کالاها ندارد/اجراي طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف در بازار
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به اينکه افزايش قيمت بنزين تأثيري بر قيمت کالاها ندارد از اجراي طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف در بازار خبر داد.

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به اينکه هرگونه افزايش قيمت به بهانه افزايش قيمت بنزين ممنوع است گفت: طرح تشديد کنترل و بازرسي اصناف در بازار به صورت مشترک با تعزيرات حكومتي، مرکز بهداشت، دامپزشکي و بازرسين اصناف در سطح بازار انجام خواهد شد.
زند اظهار کرد: تمام واحدهاي صنفي موظف به درج قيمتهاي مصوب بر روي اجناس و صدور فاکتور فروش هستند در غير اين صورت با واحدهاي متخلف برخورد خواهد شد.
وي ادامه داد: در صورت تخلف جريمه هاي بسيار سنگيني در چارچوب قانون براي متخلفان در نظر گرفته شده است و واحدهاي بازرسي با بررسي فاکتور خريد و محاسبه سود قانوني، فعاليت واحدهاي صنفي را بررسي خواهند کرد.
زند اضافه کرد:آژانس هاي مسافرتي و آموزشگاه هاي رانندگي هم چنانچه مشکلي دارند با توجه مصوبه هيات دولت جلساتي را برگزار خواهيم کرد و مشکلات آنها را هم بررسي مي کنيم و حمايت هاي لازم را از رانندگان اين بخش خواهيم داشت البته رانندگاني که مشکل کارت سوخت دارند با اتحاديه هماهنگ باشند.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 3820 به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.
انتهاي پيام/

نیمتا روزنامه های صبح کشور