کد مطلب : 38517 تاریخ مطلب : 1398/03/09

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي براي شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس

‍ بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي براي شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرارسيدن روز جهاني قدس با صدور بيانيهاي از کسبه و بازاريان استان خواست همراه با ملت هميشه درصحنه با شرکت در مراسم روز قدس حمايت از آرمان فلسطين و قدس شريف را اعلام کنند.
روز قدس، يادگار ارزشمند امام خميني (ره) و روزي است که امت اسلام و آزادي خواهان جهان قدرت حقيقي جبهه مقاومت را چنان فرياد ميزنند که صداي لرزش ستونهاي ظلم به گوش ستمگران، سازشکاران و حاميان اشغالگري برسد.
امروز، مردم فلسطين و محور مقاومت باايمان به خدا ، هويت و قدرت خود را به نحوي افزايش دادهاند که پايههاي سست حکومت فرزندان شيطان را به تزلزل انداخته و با کاهش آستانه تابآوري تلاويو در برابر موشکهاي رزمندگان مقاومت ، سقوط و نابودي ظلم و جنايت را فرياد ميزند .
آمريکا بايد بداند که طرح تبليغاتي و سياسي معامله قرن، انتقال سفارت آمريکا به بيتالمقدس و به رسميت شناختن جولان تلاشهاي مذبوحانه است که راه بهجايي نخواهد برد و به بايگاني دهها طرح گذشته آمريکا در مورد فلسطين سپرده خواهد شد.
اصناف و بازاريان استان مرکزي امسال همچون سالهاي گذشته همپاي ملت ايران و ساير مسلمانان جهان در راهپيمايي روز جهاني قدس عليه رژيم صهيونيستي حضور خواهند يافت و مانند گذشته ضمن لبيک به نداي ملکوتي امام خميني (ره) و تجديد بيعت با حضرت آيتالله خامنهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حمـايت خود را از مردم مظلوم فلســطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال رژيم اشـغالگر قــدس اعلام ميدارند.
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي

نیمتا روزنامه های صبح کشور