کد مطلب : 37007 تاریخ مطلب : 1397/11/21

دعوت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از کسبه و بازاريان براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن

‍ دعوت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از کسبه و بازاريان براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با صدور بيانيهاي از تمام کسبه و بازاريان سراسر استان مرکزي خواست همراه با مردم هميشه درصحنه و همچون گذشته بهصورت پرشور در جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي(راهپيمايي 22 بهمن) شرکت کنند.
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي ضمن تبريک ايام دهه مبارک فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، از خانواده بزرگ اصناف استان مرکزي دعوت کرد بهصورت چشمگير در راهپيمايي 22 بهمن مشارکت کنند.
کسبه و بازاريان استان مرکزي مانند مردم هميشه درصحنه ، نقش مؤثري در پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس داشتهاند و حدود 411 شهيد تقديم انقلاب اسلامي کردهاند.
متن بيانيه به شرح زير است:
دهه فجر، آيينه ارزشهاي مقدس اسلام و همچنين روزهاي ماندگار و فراموش ناشدني در صفحه زرين تاريخ ملت عظيم ايران و روز تبلور اراده الهي بر حاکميت صالحان و مستضعفان بر زمين و تجلي پيروزي حق بر باطل است.
اينک در چهلمين بهار انقلاب اسلامي، عصر جديدي از دشمني و توطئه استکبار جهاني عليه ملت بزرگ ايران در حال رقم خوردن است، در اين شرايط حساس، راهپيمايي حماسي يومالله 22 بهمن، تجديد ميثاق ملت بزرگ ايران باارزشها و آرمانهاي بلند انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، حمايت و همراهي همهجانبه با نظام و انقلاب اسلامي است.
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با دعوت از اقشار مختلف جامعه بهويژه خانواده بزرگ کسبه و بازاريان اين استان براي شرکت در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن بر اين باور است که ملت سرافراز ايرانزمين با تکيهبر اصل وحدت، از اين آزمون نيز مانند آزمونهاي 40 سال گذشته سربلند بيرون خواهد آمد.
جامعه صنفي استان نيز از همان ساعتهاي اوليه يومالله 22 بهمن با حضور در مسيرهاي تعيينشده به خيل خروشان مردم قدرشناس ميپيوندد تا با حضور خود در اين راهپيمايي ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و انقلاب، تبلور آزادگي، سرافرازي و غرور ملت ايران را در ميعادگاهي ملي به منصه ظهور گذارد.
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
@asnafmarkazi
نیمتا روزنامه های صبح کشور