کد مطلب : 36779 تاریخ مطلب : 1397/10/07

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي بمناسبت 9دي روز ملي بصيرت و تجديد ميثاق با ولايت

‍ بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت 9 دي
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت يوم الله 9 دي بيانيه اي در اين خصوص صادر کرد.
حماسه جاودان و بياد ماندني نهم دي بدون ترديد بينظيرترين حرکت مردمي تاريخ انقلاب اسلامي در حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت بود که فصلي نو از بصيرت، هوشياري، دشمنشناسي و غيرت ديني و انقلابي مردم بخصوص اصناف و بازاريان ولايت مدار در تاريخ مبارزات ايران رقم زد.
9 دي روز درخشش نسلهاي سوم و چهارم انقلاب و آيندهسازان کشور در ميدان دفاع از نظام و آرمانهاي انقلاب و اعلام برائت از حرمتشکنان عاشورا بود که فتنه گران و بيگانگان طمع کار و کينه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.
تجديد ميثاق ملت ايران با آرمان هاي بلند نظام جمهوري اسلامي، به زعامت و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، و اهتزاز پرچم رفيع "ولايت مداري در مقابل بدخواهان و دگر انديشان و فرصت طلبان بيگانه پرست " پيام مهم و ماندگار حماسه 9 دي است.
حضور ميليوني و زمانشناسانه ملت ايران در راهپيمايي 9 دي سال 1388، براي هميشه تاريخ خود را به عنوان حماسهاي ماندگار در تاريخ کشورمان به ثبت رساند.
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با گراميداشت حماسه 9 دي ، روز اعلام وفاداري ملت مسلمان و هميشه در صحنه ايران به ولايت که به حق روز "بصيرت" نامگذاري شده است، اعلام ميدارد؛ تا آخرين نفس مدافع راستين ولايت و پاسدار واقعي آرمان ها و ارزشهاي نظام شکوهمند اسلامي است.
اصناف و بازاريان استان مرکزي همانطور که از بدو شکل گيري اين انقلاب، دوشادوش مردم شريف، آماده جانبازي بوده و مي باشند ، امروز نيز با اعلام برائت از فتنه و فتنه گران ، با افتخار اعلام ميدارند که در هر زمان و مکاني آماده جانفشاني در راه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشند و اين مهم را آرمان و آروزي ديرينه خويش مي پندارند و ضمن گراميداشت اين روز ، بيعت و پيمان خويش را با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مستحکم تر نموده و آرزوي صحت و سلامتي و طول عمر همراه با نفوذ بيشتر کلام امام امت ، يار صديق حضرت روح ا... و يگانه راه نماي مظلومان جهان ، خامنه اي عزيز را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نماييم .
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در اين بيانيه از کسبه و بازاريان استان دعوت کرد در کنار ساير مردم بصير و انقلابي استان در مراسم گرامي داشت حماسه بزرگ 9 دي که در روز يکشنبه 9 ديماه رأس ساعت 10. صبح در مصلي بيتالمقدس اراک برگزار ميشود حضور به هم رسانند.ي

نیمتا روزنامه های صبح کشور