کد مطلب : 36721 تاریخ مطلب : 1397/09/24

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي :

اعلام تخلفات صنفي با شماره 3820/ کمبودي در بازار نداريم/توزيع بيش از 10 تن گوشت در اراک رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفي با شماره 3820 تماس بگيرند.

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در گفتگو با روابط عمومي اتاق اصناف درباره نظارت بر بازار در آستانه شب يلدا گفت: از امروز طرح نظارت بر بازار ويژه شب يلدا را براي کالاهاي پرمصرف شب يلدا آغازشده است.
زند اظهار کرد: اين نظارت ويژه با حضور بازرسين اتاق اصناف و اتحاديهها و طرحها و گشتهاي مشترک به همراه تعزيرات انجام ميگيرد.
وي ادامه داد: مردم در اين نظارت حضورداشته باشند، خود مردم با اتاق اصناف همراهي و همکاري کنند و در زمان خريد، حتماً فاکتور خريد دريافت کنند.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي آمادگي اتاق اصناف را براي رسيدگي به تخلفات اعلام کرد و ادامه داد: اگر شهروندان با اختلاف قيمت و شک و شبههاي در سطح استان روبهرو شدند، يا تخلفي مشاهده کردند با شماره چهاررقمي 3820، تماس بگيرند، به اين وسيله شهروندان ميتوانند مشکلات را بازگو کرده و تذکر لازم را به واحدهاي صنفي بدهند.
زند اضافه کرد: همچنين تشويقات و تخلفات را به گوش اتاق اصناف برسانند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.
وي مراجعه حضوري به اتاق اصناف را راه ديگر اعلام و رسيدگي به تخلفات عنوان کرد و گفت: اتاقهاي اصناف سراسر استان و اتاق اصناف مرکز استان مرکزي، در خيابان هپکو و کيوسک مرکز شهر هم آمادگي رسيدگي به شکايات را دارد.
زند درباره تغييرات قيمت آجيل و خشکبار اظهار کرد: آجيل و خشکبار نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشته که دليل آن مشکلات آب و هوايي است که در کشور حاکم بوده است.
وي تغييرات قيمت ميوه را نسبت به سال گذشته ناچيز دانست و بيان کرد: در مورد ميوه نسبت به سال گذشته تغيير قيمت چنداني وجود ندارد، البته بخشي از ميوهها طبيعتاً در ايام شب يلدا، افزايش قيمت دارند و نبايد توقع داشته باشيم فرضاً قيمت هندوانه در شب يلدا مانند تابستان باشد.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي تصريح کرد: عليرغم اينکه برخي قيمتها نسبت به سال گذشته بالا رفته، قدرت خريد مردم هم کمتر شده اما تلاش اتاق اصناف اين است که کمترين تخلف را در سطح واحدهاي صنفي داشته باشيم.
وي ادامه داد: احساس ميشود استقبال مردم نسبت به سال گذشته کمتر باشد، مخصوصاً در بخش آجيل و خشکبار در حدود 60 درصد استقبال مردم نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به اينکه اين کاهش استقبال در فروشگاهها هم محسوس است بيان کرد: چراکه فروشگاهها هم نسبت به سنوات گذشته کالاي کمتري آوردهاند چون احتمال ميدادند که استقبال مردم کمتر باشد.
زند خاطرنشان کرد: در روزهاي اخير بيش از 10 تن گوشت گرم و گوشت منجمد بهصورت روزانه و باقيمت مصوب در سراسر شهر اراک توزيع ميشود.
انتهاي پيام/

نیمتا روزنامه های صبح کشور