کد مطلب : 36699 تاریخ مطلب : 1397/09/20

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي:

پيگيري براي تعيين تکليف قانون حذف حريم صنفي در دستور کار است

‍ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي:
پيگيري براي تعيين تکليف قانون حذف حريم صنفي در دستور کار است
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي:

پيگيري براي تعيين تکليف قانون حذف حريم صنفي در دستور کار است

اراک- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي گفت: پيگيري براي تعيين تکليف قانون حذف حريم صنفي به عنوان يک مطالبه مهم از سوي اصناف، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجي پور شامگاه يکشنبه در نشست استاندار مرکزي با روساي اتحاديه ها و اصناف استان مرکزي در اراک، اظهار داشت: با برپايي نمايشگاه شب عيد بسياري از مسائل و مشکلات حوزه اصناف از لحاظ درآمدي برطرف و دسترسي مردم به مايحتاج شب عيد آسان مي شود؛ در صورت موافقت اصناف و استانداري اين نمايشگاه امسال براي شب عيد در استان مرکزي برپا خواهد شد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي افزود: با توجه به شرايط اقتصادي مردم با موافقت اصناف و استانداري با هدف رضايتمندي مردم در دسترسي به مايحتاج شب عيد و درآمدزايي براي اصناف، موضوع برپايي نمايشگاه در دستور کار ستاد تنظيم بازار قرار مي گيرد و در صورت تصويب، کارهاي مقدماتي براي عملياتي شدن اين نمايشگاه آغاز مي شود.
وي افزود: پس از اعلام موافقت و تصويب، بلافاصه کارهاي مقدماتي و عملياتي نمايشگاه مذکور آغاز مي شود تا شب عيد کمترين چالش و مشکل براي تامين مايحتاج مردم در شرايط اقتصادي فعلي را شاهد باشيم.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي در مورد موضوع قانون حذف حريم صنفي بيان داشت: در مورد لغو اجراي قانون حذف حريم صنفي قرار شد با وزير صنعت، معدن و تجارت مکاتبه انجام شود.
حاجي پور خاطرنشان ساخت: البته لازم است اين موضوع در شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي استان نيز طرح موضوع و به عنوان مصوبه اين شورا به وزير صنعت، معدن و تجارت منعکس شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزي اضافه کرد: اين موضوع در سفر اخير وزير صنعت، معدن و تجارت به استان نيز توسط رييس اتاق اصناف استان مرکزي مطرح و قرار شد موضوع در سطح ملي مورد بررسي قرار گيرد.
@asnafmarkazi

نیمتا روزنامه های صبح کشور