کد مطلب : 36583 تاریخ مطلب : 1397/08/30

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي: وحدت، شرط پيروزي در جنگ تمام‌عيار اقتصادي است

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: در شرايط فعلي اقتصاد کشور که شاهد تحريم‌هاي بيگانگان هستيم، بايد بپذيريم جنگ هنوز تمام نشده و در اين جنگ اقتصادي دشمن، بهترين کار وحدت است.

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي عصر سهشنبه در سومين همايش اتحاديه صنف خواروبار و لبنيات شهرستان اراک که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد ضمن خيرمقدم و تبريک به مناسبت فرارسيدن هفته وحدت و هفته بسيج گفت: اصناف بهعنوان بازوان اصلي انقلاب اسلامي است که همواره در عرصههاي مختلف در کنار مردم و دولت بودهاند.
زند اظهار کرد: در شرايط فعلي اقتصاد کشور که شاهد تحريمهاي بيگانگان هستيم، بايد بپذيريم جنگ هنوز تمام نشده و در اين جنگ اقتصادي دشمن، بهترين کار وحدت است.
وي با اشاره به آخرين وضعيت واحدهاي صنفي در استان مرکزي بيان کرد: در استان 52 هزار و 500 واحد صنفي فعاليت دارنده از اين تعداد 23 هزار و 638 واحد صنفي در اراک فعال است.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي بيان کرد: همچنين از 182 اتحاديه صنفي فعال استان مرکزي، 39 اتحاديه در اراک است.
زند خاطرنشان کرد: استان مرکزي تنها استاني در کشور است که علاوه بر شماره 124 براي دريافت شکايات مردم از صنوف مختلف، شماره 3820 را نيز داير کرده و پايگاهي را در مرکز شهر اراک رأي مراجعات مستقيم مردم ايجاد کرده است.

نیمتا روزنامه های صبح کشور