کد مطلب : 33175 تاریخ مطلب : 1397/06/31

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي بمناسبت هفته دفاع مقدس

اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس بيانيه اي صادر کرد

‍ ‍ بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس يکي از بارزترين نقاط عطف تاريخ سياسي کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگي هاي فرزندان برومند اين مرز و بوم و سالروز پاسداري از ارزش ها در راستاي آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي است که وحدت، ايثار و تمسک به دستورات الهي از مهمترين برکات آن است.
اين دوران به عنوان آيينه تمام نماي ظرفيت هاي ملت ايران در ابعاد مختلف ياد مي شود، حماسه شگفت آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ايران توانست با دست خالي و با توکل بر خدا در برابر يک تهاجم گسترده بين المللي بايستد و موفق و پيروز بيرون بيايد.
روايت هشت سال دفاع مقدس، حکايت از دوران طلايي و پر افتخار ملتي دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلي را پيشه خود نمود و امنيت، پيروزي و سربلندي را براي اين سرزمين به ارمغان آورد.
گراميداشت دفاع مقدس و حفظ خون شهدايي که در اين راه، جان خود را تقديم کرده اند، نبايد از خاطر برد چرا که هدف، دفاع از استقلال و آزادي مرز و بوم و کيان مقدس اسلام بود و اين همان آرمان مقدسي است که انقلاب اسلامي برمبناي آن شکل گرفته است.
هفته دفاع مقدس يادآور حضور آگاهانه و پرتلاش اصناف و بازاريان ولايتمدار ايران اسلامي است که با پشتيبانيهاي مادي و معنوي خود از دفاع ملت بزرگ ايران لوح زريني در تاريخ دفاع مقدس از خود به يادگار گذاشتند و فراتر از آن با تقديم بيش از 11 هزار شهيد که 411 شهيد آن متعلق به استان مرکزي دين خود را به انقلاب اسلامي ادا نمود.
فعالان صنفي سراسر استان مرکزي به عنوان سربازان کوچک دوران دفاع مقدس و همرزم امروز فعالان عرصه اقتصاد مقاومتي، ضمن تکريم و تعظيم ياد و خاطره شهداي گرانقدر خصوصا 411 شهيد اصناف استان، در سال حمايت از کالاي ايراني همچون دوران دفاع مقدس با پيروي از ولايت و رهبري در راستاي رشد و بالندگي اقتصاد ايران اسلامي و رونق بازار از هيچ کوششي فروگذار نخواهند کرد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور