کد مطلب : 15527 تاریخ مطلب : 1396/03/07

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي واحد حقوقي و مشاوره مالياتي در اتاق اصناف اراک راه‌اندازي شد

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي گفت: به منظور رفع مشکلات حقوقي و مالياتي اصناف ، واحد حقوقي و مشاوره مالياتي در اتاق اصناف اراک راه اندازي شده است.

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: جهت رفاه حال کسبه و صنوف، و آشنايي با قوانين و نحوه و زمان پرداخت ماليات واحد مشاور مالياتي در اتاق اصناف اراک راه اندازي شده است.

زند اظهار کرد: مشاور مالياتي توسط يکي از خبرگان مالياتي روزهاي سه شنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت 8 الي 13 در اتاق اصناف اراک آماده پاسخ گويي به مشکلات بازاريان و صنوف است.

وي ادامه داد: همچين واحد حقوقي اتاق اصناف نيز در روزهاي سه شنبه پاسخ گوييبازاريان و صنوف است.

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به جايگاه اصناف استان در کشور افزود: اصناف استان مرکزي از جايگاه ويژه اي در کشور برخوردار بوده و نجابت اصناف استان در کشور مثال زدني است.

زند يکي از وظايف اتاق اصناف در اجراي ماده 46 قانون نظام صنفي را پيگيري مطالبات واحدهاي صنفي دانست ويادآور شد: اعتراضات گسترده‎اي نسبت به افزايش ماليات وجود دارد که اميدواريم با راه اندازي واحد مشاوره بتوانيم بخشي از مشکلات اين قشر را کاهش دهيم.

رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با بيان اينکه صنوف جزء ارکان کليدي در حوزههاي اقتصادي، توليدي و تجاري است، ادامه داد: اصناف و بازار بازوي توانمند دولت در زمينه توسعه و پيشرفت کشور هستند.

نیمتا روزنامه های صبح کشور