کد مطلب : 14491 تاریخ مطلب : 1396/03/01

رئيس اتاق اصناف تفرش: نظارت بر قيمت کالاهاي پر مصرف در ماه رمضان/ توزيع شکر و برنج با قيمت دولتي در ماه رمضان در تفرش

رئيس اتاق اصناف تفرش گفت: همزمان با ماه رمضان بر قيمت کالاهاي پر مصرف مردم نظير گوشت مرغ، گوشت قرمز، زولبيا و باميه، خرما و... نظارت خواهد شد.

احمد کلانتري، رئيس اتاق اصناف تفرش با اشاره به اجراي طرح نظارتي ويژه ماه مبارک رمضان در تفرش گفت: همزمان با ماه رمضان بر قيمت کالاهاي پر مصرف مردم نظير گوشت مرغ، گوشت قرمز، زولبيا و باميه، خرما و... نظارت خواهد شد.

کلانتري اظهار کرد: در اين طرح 2 اکيپ 2 نفره از اتاق اصناف، نظارت را انجام مي دهند؛ همچنين گشتهاي مشترک با حضور نمايندگاني از صنعت و معدن، اماکن و بهداشت به صورت مشترک صبح و عصر بر واحدهاي صنفي مرتبط نظارت خواهند کرد.

وي افزود: اين طرح از ابتداي ماه رمضان آغاز و تا پايان آن ادامه دارد.

رئيس اتاق اصناف تفرش با اشاره به توزيع شکر و برنج به قيمت دولتي در شهرستان بيان کرد: در طول ايام ماه رمضان، 10 تن شکر و 10 تن برنج با قيمت دولتي در شهر و روستا توزيع مي شود.

کلانتري ادامه داد: برنج و شکر در 4 واحد صنفي در شهر تفرش توزيع مي شوند.

وي افزود: قيمت هاي مصوب براي اقلام پرمصرف تا پايان هفته تعيين و به واحدهاي صنفي مرتبط در تفرش ارسال مي شود.

رئيس اتاق اصناف تفرش با اشاره به بازرسي هاي انجام شده از واحدهاي صنفي تفرش در ماه رمضان سال 95 گفت: در طرح نظارتي ويژه ماه رمضان سال گذشته، 186 مورد بازرسي از اصناف تفرش توسط 2 اکيپ انجام شده است.

کلانتري بيان کرد: در سال گذشته 4 پرونده تخلف تشکيل شده که عمده ترين تخلف ها عدم درج قيمت، گرانفروشي و تداخل صنفي بوده است.

رئيس اتاق اصناف تفرش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف يا شکايتي با شماره تلفن هاي 124 ،3820يا 6222973-0863 تماس حاصل نمايند.

نیمتا روزنامه های صبح کشور